Flänger och far..

Så imorgon bitti beger jag mej åter till Småland. Bim kommer och möter mej i Halmstad, så ska väl vi göra stan en stund, Systembolaget, kanske luncha lite.. och sen ska hon pierca sej och jag ska få se på när hon plågas ;) Sen blir det hemfärd (Strömsnäs).
Till helgen drar jag och vännerna till Skummeslöv för ett hejdundrande midsommarfirande!!
I början av veckan därpå åker jag från Småland till Vänersborg och möter upp Linus och Suzi hos svärföräldrarna. Blir trevligt att hälsa på igen!! Har inte varit där på ett bra tag nu.
Och på fredagen åker vi ner till Göteborg för att se Maiden =) Sweet!!

Jag tar inte med mej datorn hem, så många blogginlägg kan utebli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!