Efter att ha agerat sminkdocka:

Då folk har frågat mej om hur mycket jag sminkar mej har jag alltid svarat att jag sminkar mej rätt mycket.. Till vardags och till fest har jag alltid samma sminkning. Foundation, puder och mascara. Och jag har alltid tyckt att jag tagit mängder smink för att dölja alla "skavanker"..
Men efter att Bims kusin sminkat mej idag insåg jag att min fem-minuters-sminkning inte alls kan beskrivas som "mycket" - utan faller snarare under kategorin "diskret".
Hursom blev det ett väldigt annorlunda resultat från min normala sminkning. Ovant att se sej själv med så mycket smink - trots att det inte är överdrivet. Men det måste väl klassas som party make-up?? För inte ska det väl ta 45 minuter att sminka sej till vardags??
Lösögonfransarna blev jag väldigt förtjust i. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!