Upptagen.

Jag har inte bloggat ordentligt på några dagar.. anledningen är att här har varit sjukt stressigt och mycket att göra. På nyårsafton hade jag slutprov i förra kursen.. det gick inget vidare.. på lördagen tog vi det mest lugnt och igår gjorde jag klart projektarbetet i kursen.
Idag börjar jag läsa finansiering och kalkylering.. ugh..
Vad har vi annars gjort under dagarna?? Mellandagsrea i Överby (jag shoppade strumpor, tvål, en nyckelring och första säsongen av Desperate Housewives.. storshopping??), spelkväll, myskväll framför TV:n och såntdär..
Ikväll ska vi nog till Fredrik.. kanske tar med ett spel dit.. brädspel<3

Och ja, Linus har också börjat kolla på Desperate Housewives nu. Och han gillar det!! .. jag har nog bäst smak av oss vad gäller serier.. faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-01-03 @ 16:27:23 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

köpte med första boxen :) 99 kr, fick ett "hallelujamoment" :)

Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline
2011-01-04 @ 15:30:02 URL: http://lindapauline.se

sv: Samma här. Vi har heller inte beställt än men ska göra det så fort som möjligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!