Tulpaner

Har funderat hela dagen på om de börjat sälja tulpaner än.. Tulpaner är inte min favoritblomma (faktum är att jag inte alls brukar vara så förtjust i tulpaner), men jag ville ha ett fång i alla fall. Morsan köper alltid hem tulpaner till våren och det luktar så underbart och fräscht i köket då.. och ja, det känns bara vårigt.
Idag har jag städat hela köket (min favoritplats i lägenheten) som var rätt äcklisch efter helgen och tulpaner hade bara gjort det hela så fulländat!!
.. när jag och Linus gick och handlade innan han skulle repa så är det första jag ser: TULPANER!!
Så nu står de på vårt köksbord och sprider vårkänslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!