Sunset Beach

Om ni undrar varför jag varit lite frånvarande från bloggen de senaste dagarna så är det för att jag har hittat en sida med typ alla avsnitt av Sunset Beach.. XD Jag upplever min ungdom här och gapflabbar helatiden för att det är så sliskigt och så dåligt.. men därför kan jag inte sluta kolla!!
.. läskigt nog kommer jag ihåg vad alla heter fortfarande..

Jag kollade fan på det varje dag efter skolan för några år sedan.. då tyckte jag det var bra, men vågade inte erkänna det för någon XD

.. fast eftersom jag kollar på det nu igen måste jag ju tycka att det på något vis är underhållande fortfarande!!

Nej, skulle jag någonsin vara skådespelerska skulle det vara i en såpa. Alla är så onaturliga att jag säkert hade klarat det med bravur!!

Kommentarer
Postat av: Caroline Westman
2011-01-31 @ 21:41:16 URL: http://carolinewestman.se

Jaha, jag trodde du hade gjort den själv.. Men vadå gratis design? Vart då? .. Jag gör ju mina själv, roligare =) ..

Postat av: Caroline Westman
2011-02-01 @ 00:05:08 URL: http://carolinewestman.se

Haha, jag blev lite äcklad utav hon på den bloggen du nämnde.. Lite konstig brud.. Däremot såg jag inget om designer???

Postat av: Anki
2011-02-02 @ 12:22:56 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

åååh ge mig sidan!! :D

Postat av: Parro
2011-02-08 @ 15:45:07

Gamla minnen..så underbart!! :D Kollade också alltid på det efter skolan, då satt man som klistrad! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!