Provet klart..

Killarna kom hit välbehållna!! Jag var inte så social de första två timmarna dock eftersom jag hade fullt upp med provet. Det kändes rätt okej, men jag vet att sista uppgiften är fel. Jag gjorde så gott jag kunde - men vet inte riktigt vart felet ligger. Hoppas jag var nära lösningen i alla fall. Och framförallt hoppas jag att jag klarade testet. Det var ju slutprov i kursen och betyget ligger mycket på det.

Nu är det färdigpluggat för dagen dock (jag får fixa resten imorgon samt i övermorgon) och första ölen är förtärd.
Jag har precis skickat iväg grabbarna till affären för att handla grejer till maten ikväll (tacos - det var väl oväntat??^^) och jag plockar i ordning lite och lyssnar på musik.
Skönt med helg.. trots att jag fortfarande har en massa skolarbete att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!