Om gårdagen:

Det var en jäkla rolig kväll igår. Började med att Sandra kom och hämtade mej. Sen åkte vi och hämtade upp "den andra Sandra".
Hemma hos den första Sandra åt vi klyftpotatis, filéer, någon god sås och sallad. Vi spelade ölspel och snackade skit ;)
Sedan drog vi in till Glada Ankan. Mycket trevligt!! Snygga DJ:n var där ;)

Roligaste händelse:
Kille: "Hej!! Vad heter du??"
Kanja: "Det låter som att du kommer från Småålaaand!!"
Kille: "Ja, Älmhult."
Kanja: "Strömsnäsbruk."
Kille: "VAFAN!?"
Killen hette Linus och vi hade sjukt många bekanta - vi hade förmodligen aldrig träffats dock. Kul att träffa någon hemmifrån häroppe i alla fall!!

.. och ja, så slog jag till någon snubbe jag tyckte var "typig" också.. flera gånger.. fick reda på att han tydligen jobbar som tatuerare och heter Johan.. men han var kass, så han förtjänade väl en smäll.
Nej, fy fan vad jag stör mej på folk som dissar en helt öppet - dessutom ville jag bara önska en låt av DJ:n och pratade inte ens med denhär killen - men ändå ska man tydligen vara kaxig!! Så ja, lite smäll förtjänade han faktiskt.

Nu har helgens gäster åkt hem och vi har haft trevligt. Det är dock underbart att efter en fullspäckad helg få ta det lugnt och bara slappa i sin ensamhet.. med vinet som någon lämnade kvar här igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!