Om dagen:

Sitter och äter varma mackor och dricker te. Ska snart nana.

Idag har jag mest pluggat. Mina böcker i nya kursen har fortfarande inte kommit, men de borde komma imörra.
Det är mycket nu.. slutprov på fredag och sånt..

Budade på en skinnjacka på Ebay - auktionen går ut inatt. Hoppas den passar (om jag vinner). Och hoppas den inte fastnar i någon tull (om jag vinner).

Jag fick ett ryck och började skissa på en ny tavla med.. vet inte vad jag tänkte när jag grundmålade duken i babyrosa - men tror det kan bli rätt tufft i alla fall.. (och jag hoppas inte bakgrunden tar över - ty babyrosa passar ingenstans i vår lägenhet.. fast å andra sidan kanske jag säljer den ändå om någon är intresserad..)

Imorgon blir det fullt upp igen. Plugg, plugg, (måleri kanske), hämta ut boken (förhoppningsvis) och köpa kaffe.. sen blir huset invaderat av ytterliggare två sjungande pajkar. Trion ska öva stämmor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!