Om dagen och planerna för helgen:

Det var trevligt på stan idag!! Jag är dock helt slut nu!! .. blir nog en kopp kaffe snart kan jag tänka..

Vid ett drog jag och Linus in till stan.. tåget var försenat (BIG surprise..). Jag vinkade av honom och gick sedan och mötte Sandra.
När jag shoppar handlar jag i princip bara grejer. Jag hittar sällan kläder och skulle jag, mot förmodan, hitta något så måste det vara något fantastiskt snyggt - för jag tycker det är för bökigt att gå och prova plaggen om jag inte är säker på att jag vill ha dem.. omständigt..
Idag köpte jag en bordstablett att ha under kattmatskålarna, en bordstablett att ha som duk på köksbordet, ett par ljuskoppar, ett par öronhängen med långa nitar som hänger ner (passar svinbra till ett av mina armband), vin, öl och en film att se ikväll (My Fair Lady).

Vad ska jag nu göra i helgen som gräsänka då??
Först och främst ska jag försöka få undan disken. Idag var det verkligen ett berg!! Usch.. Sen ska jag fixa lite kääk, eventuellt plugga en stund och kolla filmen..
Imorgon ska jag plugga, städa och försöka få klart tavlan!! På kvällen snackade jag och Sandra om att eventuellt dra och se CrashDïet..
Och på söndag ska jag fixa det sista i lägenheten innan Linus och, framför allt, den efterlängtade katten kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!