Mycket gjort, mycket kvar..

Så - nu anser jag mej färdigpluggad för idag. Slutprov i Finansiering och Kalkylering imorgon.. Dessutom en insändningsuppgift i nämnt ämne samt en insändning i Internationell Ekonomi (som jag ligger lite efter i på uppgiftsfronten). Blir mycket plugg i helgen!!
Jag hoppas insändningarna inte är för betungande dock - Fredrik, Micke och Adam kommer hit imorgon eftermiddag, så det kommer nog vara fullt upp de närmsta dagarna. Och jag vill faktiskt också vara med och ha roligt!!
Det löser sej.

Nu ska jag dricka upp min "vad du är duktig, Kanja"-belöning i form av Guinness och sedan göra i ordning mej för sängen..

Nightynight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!