Mer till katten..

.. som jag berättade i förra inlägget kollade jag på klösträd och sånt.. jag hittade ett som inte kostade jättemycket som jag precis klickade hem. Klickade också hem en mindre klösbräda (som blir lätt att ta med om vi ska åka någonstans), en leksak till (det var ju en rosa höghatt - jag var tvungen) och en bädd som ser ut som en soffa XD Vi hade tänkt låta katten slagga i transportburen först tills vi hade råd med en fin korg, men kattsoffan var så tuff så jag var bara tvungen!! (Och råd har vi nog allt - ty jag får CSN igen nästa vecka.)
.. men nu är det fan slut på att "vara tvungen"!! Nu har vi fixat det vi behöver förutom sand och mat.. nu behöver vi inte mer så jag får allt ta och lägga band på mej.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-01-20 @ 20:57:37 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Wow fin bloggdesign! Och kul att ni ska skaffa kisse :) Vad ska den heta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!