Man sover bättre med huvudet åt "norr".

Jag hade allt svårt att sova inatt också. Jag begriper inte varför!! Låg och vände och vred på mej långt in på småtimmarna tills jag kom ihåg att jag hört att man sover bättre med huvudet år norr. Försökte att orientera mej (med hjälp av stjärnorna - jag skojar inte!!) och la mej skavfötters med Linus istället. Jag somnade nästan direkt!!
Såhär i efterhand tror jag inte att jag låg med huvudet åt norr.. jag tror jag låg åt öst - men man kanske bara behövde inbilla sej att man låg åt norr för att kunna sova??

Än så länge idag har jag inte åstadkommit så mycket. druckit kaffe och läst bloggar.
LadyDahmer har lagt några ut gratis bloggdesigner och jag föll för denna. Det var allt på tiden att min gamla byttes ut (jag hade trots allt haft den i säkert två år minst).. men när jag försökt förut har jag bara krånglat till det onödigt mycket tror jag - och jag har inte kunnat byta överhuvudtaget.

Nu ska jag göra mej i ordning - sedan plugg.
(Förresten så har andra boken jag ska ha i den nya kursen skickats nu. Och Internationell Ekonomi verkar skitintressant. Tummen upp!!)

------
Update: Jag har nog kommit på varför jag har så jäkla svårt att sova - det är ju fullmåne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!