Ledig dag.

Upptäckte till min förvåning (och förtjusning) att jag redan pluggat in kapitlet jag skulle läsa idag!! .. bara för att jag trodde jag skulle läsa in fem kapitel förra veckan när det egentligen var fyra.
Jag skulle ju kunna sätta mej och plugga vidare - ligga före för en gångs skull.. men soffan och TV:n är väldigt lockande idag.. en ledig dag har ju ingen dött av.. och som vanligt tycker jag att jag förtjänar att leva som en jävla gudinna och tycker således att jag förtjänar att ta det lugnt idag.
Jo, så nu ska jag peta in en gammal svartvit goding i DVD:n och bara njuta. Sabrina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!