Lasagne är inte tråkigt.

Jag har precis gjort lasagne och jag misstänker att detta är den godaste lasagne jag någonsin har gjort.
.. tänkte laga det igår, men Linus hade inte lust att äta det (för att vi äter det rätt ofta eller något och det därför var tråkigt..), så det blev pulvermos med falukorv för hans del och quornbitar istället för korven på min tallrik.. det var ju mycket mer fantasifullt och kul..^^
Men lasagne behöver ju inte alltid vara likadan - eftersom man kan kasta ner nästan vadsom i den. Jag hittade morötter i kylen som jag slängde ner denna gången. Så nej, jag tycker inte lasagne är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!