Kvällen:

Jag, Linus, Sandra och Jonas stack till någon fritidsgård en bit härifrån idag för att lyssna på Lancer. Var helt okej - men det andra bandet vi lyssnade på var inget vidare. Fullt med tonårshormoner som sprätte runt så mickar flög iväg och sladdar drogs ur.
Sen spelade vi några rundor Bet Your Brain och kollade på Jalla! Jalla!.

Nu har de åkt och när jag kollade mailen hade pappa mailat.
Citat: "Den 7/2 klockan 16:15 kommer jag till järnvägsstationen i Karlstad. Jag åker igen klockan 16:30.
Ska vi ses en liten stund då?
/Fadren"
Ja, det kan ju vara lönt - en kvart XD

Nej, nu ska jag plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!