Kort och koncist.

Som jag sagt i tidigare inlägg så har jag fullt upp här. I förrgår åkte vi till Göteborg för att hälsa på Linus bror med familj. Vi spelade Bet Your Brain, åt gott, drack gott och tjötade.. trevligt =) Igår åkte vi "hem" igen och idag har jag gjort två prov och pluggat några kapitel..
Nu kan jag varva ner lite i alla fall.. så jag dricker Staropramen. Har gjort mej vacker och ska ut ikväll. Förfest i Trials replokal i Trollhättan och sedan Backstage. Det var längesedan!!
Men idag hade det inte varit helt fel att vara hemma i Strömsnäs heller. Quiz-kväll hos mamma och pappa. Finnarna och Petra med systrar skulle dit. Kan bara bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!