Kattprylarna har kommit!!

Nu har jag och Linus varit och hämtat ut kattgrejerna vi hade beställt härifrån (supersnabb leverans och fina grejer!!).
Kattlåda, transportbur, kattgräs, skålar, leksaker (två stycken än så länge, vi får väl se vad den tycker om dem innan det blir fler) och ett jättesnyggt halsband (där det står "Wild Forever" - vilket ger en vag ledtråd om vad katten ska heta.. lite långsökt fast ändå inte jätte..).
I veckan som kommer åker vi nog och kollar på klös/klätterträd och så fixar vi såklart mat och kattsand så allt är klart tills hon kommer. Mihi!! Linus sa att jag är som ett barn på julafton och det är jag nog också. Detta ska bli jätteroligt. Jag ser fram emot detta som fan och tiden kan inte gå snabbt nog!!


*trallar på The Lovecats och lallar vidare i lägenheten och placerar ut kattgrejorna..*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!