Jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv!!

Posten kom precis. Ett fint kort kom med. Vände på det och tappade hakan..


Pappa drog en rövarhistoria inför släkten på nyårsafton om att jag och Linus förlovat oss.. och det är ju vi som får stå och se dumma ut när vi träffar alla!! Vad fan ska man säga när man inte har en ring på fingret?? Vi pantsatte dem!! .. för vi kan ju inte säga att det var pappa som skojade - detta har ju uppenbarligen gått för långt för det.. Pinsamt, Kanja!!
Skickade farsan ett sms och undrade om han pröjsade för ringarna så jag slapp se dum ut.

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-01-11 @ 17:16:43 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

hahahaha!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!