Jag har en dröm - om en fritidsgård.

Antalet sångfåglar i lägenheten tredubblades hux flux. Jag intog köket med skolböcker, pizza och Guinness. Jag är den moderna studenten personifierad. Alkohol, skräpmat och en lägenhet som kan misstas från en fritidsgård.
.. fast detdär sista var nog inte sant - om fritidsgården. Det är önsketänkande. Jag skulle vilja ha en lägenhet som är som en fritidsgård. Lite mer liv.
Denna veckan händer det dock lite mer än det brukar - Fredrik, Micke och eventuellt Adam kommer upp över helgen.

Jag har fortsatt med tavlan förresten (och jag lade nog ner lite för mycket tid på den idag och lite för lite tid på skolan.. men men..). Börjar det likna något??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!