Idag skulle man behövt en helkroppsspegel.

Väcktes ur min dröm vid tio av att dörrklockan ringde. Pockade lite på Linus och bad honom ta det. Efter en stund kom han in i sovrummet med ett stort paket - till mej =D
Det var min skinnpaj som hittat hit från USA. Den var skitsnygg!! Jag vet dock inte om jag tycker att den är för stor.. lite stor är den allt i axlarna och runt midjan - men samtidigt är det en kort version som inte behöver vara jättetajt under bysten eftersom den slutar där - och så ser jag inte kraftig ut i den.. men axlarna är liiite breda.. får ta kort med den på och maila morsan så hon får komma med en åsikt..
(Mailade förresten morsan nyss och tyckte hon också borde byta namn - till "Tuttan" XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!