I don't like mondays..

Det känns lite konstigt att vara hemma igen.. skönt på ett sätt - men det känns inte riktigt som mitt hem ändå..
Grannarna har tydligen märkt att vi varit borta.. i alla fall en. Vi träffade honom igår (vet inte vad han heter) och han undrade om vi varit bortresta. Det hade varit så mörkt här..

Jag tror jag börjar bli sjuk igen. Vaknade och mådde inte alls bra. Får dricka lite te efter jag avslutat mitt kaffe.. och så tar jag fram en burk av tomatsoppan jag gjorde igår (mumma!!)

Nej, avsluta kaffet och kolla klart på blocket (kattungar) sen blir det plugg och te.. (Fick förresten tillbaks projektarbetet i förra kursen - VG.. och teoriprovet var också rättat.. fick mer än hälften rätt i alla fall, så det gick väl över förväntan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!