God morgon

Jag har inte lämnat sängen än (förutom för att göra kaffe) ;) Det var oerhört skönt att ligga kvar idag.
Men jag ska nog allt snart dra upp.. bara göra klart morgonsurfningen först ;)
Det är lill-lördag idag och Linus band häruppe (Steam) spelar på Glada Ankan vid midnatt. Perfa - då drar jag med och kollar och köper mej en öl eller två på puben också.
Jag har faktiskt bara hört dem spela en gång innan, då på en fritidsgård här i stan där medelåldern kanske var 15.. man kände sej helt malplacerad. Därför tror jag denna kvällen blir bättre - det är ju bästa puben i stan för bövelen!! Och man kan köpa öl istället för Festis och varm choklad.
.. fritidsgårdar i all ära, men puben är, enligt mej, lite som en fritidsgård för folk över 18/20.

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!