Facebookberoende och dagens agenda.

God förmiddag^^
Sov lite länge idag också.. ugh.. men jag har druckit mitt kaffe - så jag börjar piggna till. Huvudvärk har jag dock och med en pojkvän som tycker om att sjunga (med falsettskrik) kan det ju vara lite jobbigt..
Något annat jobbigt är att FB inte funkar.. =/ (Beroende)
Det positiva var att när inte FB fungerade och jag inte hade fler bloggar att läsa fick jag pluggat ett helt kapitel.
Men nu ska jag duscha och sätta i linserna och hoppas huvudvärken ger med sej.

Idag ska jag och Linus försöka beställa SRF-biljetter och så kommer Sandra och Jonas hit i eftermiddag på tacos och sedan ska vi spela spel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!