Betygssamtal = CHECK!!

Hade precis betygssamtal och klarade Finansiering och Kalkylering. Thank God!! Jag vände och vred mej halva natten för att jag var orolig för hur det skulle gå!!

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och kanske ta en macka. Sedan göra mej i ordning för Sandra och jag ska gå på stan idag!!
Linus ska passande nog ta tåget ungefär när jag ska träffa Sandra, så jag kanske slår följe med honom in.

Men innan något annat ska jag sätta in läroböckerna från den avslutade kursen i bokhyllan. Underbar känsla att bokstavligt talat ställa undan något som varit knepigt och energikrävande.


// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!