Lööve

Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär.. men det är mitt favoritsamtalsämne just nu och jag tror att de flesta inte bryr sej så mycket - men fan, min katt är helt fucking jävla adorable.
Jo, jag blev svinsur imorse då hon levde jävel i sängen och jag inte fick sova.. och hon får sina psykbryt ibland.. och ivägen är hon rätt ofta.. hon är aldrig tyst - pockar på uppmärksamhet när man har som minst tid att ge henne det.. hon vill bara kela när det passar henne.. och jag är trött på klorna som ska leta sej fram överallt (klösmärken på armar och ben).. men hon är underbar.
Jag trodde att jag skulle tycka om henne - mycket. Men inte såhär.
Minsta lilla grej blir jag orolig över - google är min bästa vän för tillfället, ty där kan man hitta många svar på frågor man, som ovan kattägare, har.. och tro mej, frågorna är många!!
Me like Suzi Q<3

Kommentarer
Postat av: Anki
2011-02-16 @ 07:27:06 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Tack för tipset, vi har pratat en del om ekonomin och så, lite svårt är det dock iom att jag inte alls vet hur min ekonomi ser ut till hösten, jag vet inte om jag är arbetslös eller ej. Men jag vet att jag har mitt timvik iaf och det är guld värt. Men vi har sagt att man får anpassa sig i kriser. Så länge man kan betala hyran så.



Och du har rätt, finns inget värre än och bråka om pengar. Jag brukar aldrig låna pengar av kompisar för vill inte att pengar ska komma emellan. Uschan! Sånt ger mig obehag.



Roligt att ni trivs med er nya lilla familjemedlem, mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!