Torsdag

Effektiviteten är låg idag. Jag har bara hunnit med en dusch och två avsnitt av Ally McBeal.
Nu ska jag göra mej i ordning (ty jag misstänker att vi måste gå ut i den djupa snön för att hämta paket senare) och plugga. I eftermiddag blir det städning.. utav bara h-vete. Det ser verkligen ut som en svinstia här. Suzi lyckas dra fram allt damm vi inte trodde vi hade..!?!?

Tack för tipsen för avmaskning förresten!! Vi fick in lite av medlet direkt i munnen på Suzi när vi höll fast om henne, men hon var allt bra tjurig, och jag och Linus lite för mesiga kanske..
Vi tänkte stryka ut lite på pälsen på henne, men så upptäckte vi att hon glatt käkade upp medlet när vi blandade ut med "lyxmaten" vi köpte till henne precis innan hon kom hit.
Idag är sista dagen på avmaskningen, tack och lov. Nästa gång kanske vi kör med en ny taktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!