Sovmorgon

Idag har Suzi och jag tagit sovmorgon. Det var så mysigt att sova med henne jämte imorse.
För att jag ska få pluggat lite mer idag har jag byggt upp en liten lekpark i vardagsrummet XD Hon vill bara vara där man är - hon är lite rädd för att springa runt själv i lägenheten än, och klösbrädor/det lilla klätterträdet har ännu ej kommit (nu börjar man fundera på vart det har tagit vägen)..
Men man kan ha skitroligt med en tom bananlåda ska ni veta!!
Nej, nu ska jag ta tag i dagens sysslor. Ni får en bild till på Suzi från igårkväll då hon och Linus busat så fjädrarna rök (bokstavligen):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!