Resväskestatus

Min resväska är full. Denna gång har jag packat mindre kläder än jag brukar (jag använder ju inte allt ändå) - men desto mer kattgrejer är där. Klösbräda, leksaker till förbannelse, kattmat - och någonstans ska jag sedan få plats med matskålarna med.
Och så ska jag ha datorväskan och transportburen med mej. Jag kommer inte se vettig ut.
Tack och lov så åker Linus med första tåget ända till Mellerud - så vi kan hjälpas åt med väskorna in till stan, bort till stationen och på tåget.
Sedan ska jag bara på ett annat tåg i Göteborg och så möter morsan mej i Halmstad.

Inatt drömde jag om att alla våra grannar kom hit och gav oss en massa kattleksaker/bäddar/klätterställningar och Linus blev kompis med en sunkig gubbe som hade en skitläskig katt som han ville ge oss. Katten var gul/orange/rosa med ljusgröna ögon och såg bara skitelak ut.. jag vaknade kallsvettig.
Katträdslan finns allt kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!