Onsdag..

Idag är man lite småseg.. har inte pluggat klart för dagen än - ty jag fastnade framför spisen (har minsann gjort både paj och lasagne idag - som ska frysas in till matlådor. Duktig Kanja) och favoritradiokanalen Absolute Radio.. jag brukade alltid lyssna på Absolute Radio (eller Virgin som den hette för några år sedan) förr. Dygnet runt. Grymt bra musik helatiden.
I eftermiddag/kväll blir det lite mer plugg, sedan Sleepy Hollow (förmodligen).. varken jag eller Linus har sett den på flera år, men nu är vi inne i en Tim Burton-period och idag känner jag för lite Christopher Walken ;)

Denna spelades inte på Absolute Radio idag, men jag lyssnar på den nu. Good shit:

Kommentarer
Postat av: moa
2011-02-09 @ 18:45:13 URL: http://moathemoses.blogg.se/

Svar; Jo, Sweden rock lockar som tusan just nu, men. Det har ett sådant dumt datum, studentveckan.

Inte för att jag tar studenten, men alla mina vänner.



Men, det står nog mellan srf eller metaltown just nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!