Måndag

Förkylningen börjar äntligen ge med sej!!

Nu ska jag och Linus dricka kaffe. Vi har precis varit ute i regnet, blåsten och snön och handlat mjölk och hämtat paket. Linus hämtade en skinnjacka från Ungern och jag hämtade ut min Ally McBeal-box ;)

By the way: När jag satt och pluggade idag och hade lite dåligt samvete över att Suzi låg och hade tråkigt petade jag in Breakfast at Tiffany's i DVD-spelaren och hon kollade allt på halva tror jag!! Jag visste väl att hon var en riktig sucker för de gamla klassikerna ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela
2011-02-10 @ 21:21:12 URL: http://hangoverdoll.se/

Åh det är en så vacker film, älskar verkligen den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!