Lite allmänt sådär..

Nu har jag sett alla säsonger av Dexter.. men det var först nu jag riktigt fastnade för det.. nu känner jag mej tom bara för att det inte kommit fler säsonger än.. =(
Funderar på att köpa böckerna - som ett substitut.. precis som True Blood..

Snart är vistelsen i Strömsnäs slut.. vi åker förmodligen till Vänersborg på torsdag och är där över helgen innan vi åker tillbaks till Karlstad..
Skönt för både oss och Suzi att slippa ha henne i transportburen så länge. Det var plågsamt att ha henne i buren så länge då jag åkte ner!!

Helgen var förresten toppen!! Vårt lag kom sist på popquizen - men roligt hade vi i alla fall!! Hoppas folket kan komma upp och hälsa på snart igen.

Nu ska jag nana. Imorgon blir det hårdplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!