Helena Bonham Carter

Jag är inne på Aftonbladet.se några gånger om dagen för att skumma igenom rubrikerna och uppdatera mej om vad som händer.. är det något jag aldrig brukar läsa så är det Sofis mode.. förutom när man hackar på Helena Bonham Carter^^ Det är inte sällan hon blir dissad för sina kläder där alltså!!
Idag hittade jag en länk till ett inlägg från den 30:e om Helena Bonham Carter.. Att hon försvarat sin klädstil??
Jag älskar Helena Bonham Carter och hade jag sett ut som henne hade jag bara skrattat mej lycklig. Jag tycker hennes klädstil är helt okej. I artikeln visar de bilder på det värsta.. som alltid i tidningar och TV (se bara Amy Winehouse - i vilken artikel du än läser med henne ser hon förmodligen helt psycho ut - men jag tycker hon är skitsnygg!!)..
Och dethär om att ha olikfärgade skor.. ehumm.. jag tror minsann jag gått med två olikfärgade Converse ibland.. varför inte?? Jag säger som Hulda sa den dagen hon kom med två olikfärgade strumpor till skolan (många år sedan) och jag undrade varför: "Vem har sagt att de ska se likadana ut?"
Nej, vem fan har egentligen sagt det??
Förövrigt kan man ju ifrågasätta varför HBC blir dissad så ofta på Sofis mode när Sofi tydligen älskar "människor som vågar sticka ut och inte vill se ut som alla andra"??

Kommentarer
Postat av: moa
2011-02-09 @ 17:06:48 URL: http://moathemoses.blogg.se/

Åh, jag ääääälskar Helena Bonham Carter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!