Betygssamtal

Hade precis betygssamtal i organisation och ledarskap. VG i slutbetyg ;) Läraren jag hade i kursen är alltid trevlig att prata med också (detta var fjärde eller femte kursen jag haft henne i).

Suzi fick psykbryt under samtalet dock och galoperade/moonwalkade genom hela huset.. Galna katt. Och tyst på henne gick det inte att få..

Nu ska jag klunka kaffe och kolla på ett avsnitt av Dexter innan jag gör något mer vettigt idag. Sådeså.



Bara för att Suzi betedde sej så illa innan så får ni en mindre smickrande bild på henne.. hon är inte alltid en liten ängel, inte!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!