Aldrig mer Djurbiten.com

Jag är så lagom irriterad idag.
Den 20:e januari beställde jag och Linus grejer till Suzi från djurbiten.com (en butik som ligger uppe i Arvidsjaur). Vi tyckte de verkade seriösa och vettiga, men nu är vi av en annan åsikt.
Varorna skulle skickas inom tio dagar, men det tog nästan 20 dagar innan vi fick besked på att de skickats - och detta först efter att vi mailat och frågat vad som försigick utan att ha fått svar.
Igår fick vi avi från Schenker att vi kunde hämta ut varorna hos närmsta ombud efter kl fem. När vi kom dit hade vårt paket inte kommit.
Idag fick vi brev från Schenker att paketet inte skulle komma än - och har vi inte fått nytt avi inom tio dagar skulle vi kontakta Djurbiten - och inte Schenker (det är ju lite suspekt).
Så nu mailade vi igen och frågade om de har skickat paketet eller inte och skrev att vi hoppades de behagade svara på detta mail i alla fall - eftersom förra passerade obemärkt.
Vi sa också att om de inte skickat paketet kunde de behålla sina grejer.

Jag avskyr sånthär. Att bli ignorerad/dåligt behandlad av företag som förväntar sej att få mina pengar.
Aldrig mer Djurbiten - och jag rekommenderar ingen annan att handla därifrån heller.

Kommentarer
Postat av: Linda
2011-02-18 @ 22:20:46

Jag har också beställt från djurbiten och väntar på att dem ska svara mej på ett mejl som jag har skickat för några dagar sen. Jag försökt ringa på deras telefon men det är ingen som svarar! =(

Jag beställde 12/2-11 dem har inte skickat nånting jag känner mej så irriterad. Hur ska jag göra för att komma i kontakt med dem? =(

Postat av: Henrik
2011-04-05 @ 21:56:37

Beställde för snart 2 månader sen från djurbiten, har inte hört något från dem trots mail och telefon samtal, kan la bara anta att jag blivit lurad...trots att sidan fortfarande ligger uppe och dyker upp rekomenderad på vissa djursidor, trött man blir, har inte råd att skänka bort pengar :(

Postat av: Isabell
2011-05-31 @ 23:18:22 URL: http://hatzikun.wordpress.com

Vi har typ samma historia. Helt sjukt oseriöst företag, har också gjort ett blogginlägg om detta på

http://hatzikun.wordpress.com/2011/05/31/varning-for-www-djurbiten-com/



Förjävla dåligt.

Postat av: Sandra
2011-07-16 @ 13:42:45

Har också beställt från Djurbiten. Vilken tabbe! Beställde i början av Juni men har inte fått paketet än... Men räkningen har jag fått! Schenker vet ingenting. Försöker kontakta Djurbiten via telefon, men nummret är stängt! Skulle gå in på deras hemsida och vad får man se!? Butiken finns inte längre!!!!

Postat av: Ann-Sofie.
2011-08-19 @ 16:05:20 URL: http://annsos.blogg.se/

Har ungefär samma historia, bara det att jag fick mitt beställda och betalade klösträd för typ 1200 kr. Efter bara några dagar gick det sönder och jag försökte komma i kontakt med dem för att reklamera skiten, men har än idag inte fått nån kontakt. Detta är nu mer än ett halvår sen så jag kan bara känna mig lurad på varan... Mycket frustrerande, de borde anmälas!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!