Living in a suitcase

De flesta av de som är inne här och läser har väl flyttat någon gång i sitt liv.. Kommer ni ihåg hur jobbigt det ÄR!?!?
Efter att ha haft besök av tjejen som ska hyra lägenheten efter oss och en lååång tur på stan packade jag och Linus lådor.. och bar upp lådor ur källaren och grejer.. när jag trodde att jag skulle falla ihop av utmattning frågade jag Linus vad tusan klockan egentligen var och han svarade "kvart i nio..". Det kändes som att den skulle vara minst två timmar mer!! Jag kommer nog inte vara vaken länge till idag..
Imorgon ska vi tvätta, åka till återvinningsstationen, packa fler lådor och packa inför jul+nyår. Ska bli så skönt att komma bort på onsdag. Slippa tänka på allt som ska packas ihop i lägenheten - för när vi inte är här kan vi ju ändå inte göra mycket åt det^^

Känns lite trist att behöva ställa alla våra prylar på lager först.. men det är så det får vara.. jag packar ner Suzis grejer och det viktigaste jag behöver i en väska (+ lite roligheter som böcker och så) och får bo hemma tillfälligt. Det är inte lätt att flytta till en helt ny stad kan jag säga (när man inte känner så många varken här eller i Varberg..)!! Omständigt som fan.. och det känns ju jobbigt att behöva bo på olika orter igen (om än tillfälligt) - men det är ju tack och lov inte 40 mil mellan oss denna gång - utan "endast" 14,5^^

Bild från januari 2010.. första gången jag besökte Karlstad och den enda innan jag flyttade hit..^^ Här var jag på väg hem igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!