Tävling hos Kattfamiljen.se

Jag brukar sällan vara med i tävlingar på bloggar och jag brukar ännu mer sällan vinna.. jag vann en gång och blev jätteglad!! Dock bad jag att få vinsten skickad till min moster eftersom jag tyckte att hon skulle ha den istället..

Denna gången vill dock jag vinna.. eller jag och Suzi ;) Jag brukar tycka det blir lite tråkigt att länka till bloggar just för tävlingar (hur många bloggar läser inte ni där folk tävlar och länkar hela tiden??).. men Kattfamiljen.se är en blogg jag gärna länkar till och som jag själv läser mycket.. det blir väl så när man plötsligt blir katt-tokig. Man vill läsa mycket om katter.. ;) Och bloggen var till mycket hjälp när jag och Linus skaffade Suzi (och inte kunde ett jota om katter..).


Klicka på bilden för att komma till tävlingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!