Sömnproblem

Jag hade sjukt svårt att sova inatt.. gav till slut upp och klev ur sängen och gjorde en kopp te.. sneglade på klockan ovanpå spisfläkten. 04.00!! Sinnessjukt.. tog i alla fall mitt te och satte mej på sängen och läste ur boken jag hållt på med så länge (Dead and Gone av Charlaine Harris.. True Blood, ni vet..). Och någon gång vid fem lyckades jag äntligen somna.. men när väckarklockan ringde steg jag inte upp. Jag blev nästan lite förolämpad när den ringde.. "Hallå?? Jag har knappt sovit alls!!"
Klockan två kom jag ut ur sovrummet och har haft fullt upp nästan hela dagen sedan dess.. nu var det skönt att varva ner en stund..
Hursom tänkte jag plocka fram en ny bok att läsa (jag har ju några stycken som jag inte påbörjat än) och fixa lite te och ta med till sängen. Det var så mysigt^^

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!