Nyårslooken

Jag har haft fullt upp den senaste veckan.. men jag klagar inte så mycket över det - jag har haft jättetrevligt. Julen var fin och mysig, jag fick pengar, böcker och dockan jag önskat mej ;) Bim har varit här på ölkväll (igår) då vi gjorde ett "skapa dålig stämning-spel" och kom på temat till nyår: Sportiga nördar. Dock är inte alla på - men jag, Linus, Bim och Dan tänker köra på det i alla fall. Det snackas om cykelbyxor, våtdräkter, tweed-kostymer, senilsnören, nummerlappar och magväskor. Kommer bli toppen. Idag köpte jag en fluga också och fick morsans gamla brillor som blir superfina med ett plåster på.
De som inte går med på årets tema är fyrkanter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!