No more gräsänka

Klockan halv 11 ringde Linus och jag insåg att jag sovit liiite för länge.. eller ja, längre än jag tänkt i alla fall.
Han skulle precis sätta sej i bilen och köra vidare från Vänersborg till Karlstad.. jag fick springa upp ur sängen och börja panikstäda lägenheten.. nu ser det väl rätt okej ut här.. det är lite svårt att ha det fint och ordnat när man flyttpackar.. och det blir skitigt när man drar fram alla prylar för att lägga ner dem i lådor.. men men..
Idag ska vi väl bara ta det lugnt, men fram tills onsdag lär vi nog ha fullt upp. Vi ska packa ihop fler av våra prylar.. that's it typ.. och vi har mycket prylar - ergo: fullt upp.
På onsdag åker vi (förmodligen) till Vänersborg och Linus föräldrar.. Och där är vi tills vi åker till Göteborg för att fira jul hos Linus bror.
Och på annandagen åker vi (förmodligen) till Strömsnäs.
Damn - skönt att ha bil denna julen. Två jular har jag spenderat på fasansfullt mycket tåg och det är asjobbigt kring jul. Alla ska åka överallt och alla har hur mycket packning som helst (julklappar). I år beslutade vi att ta bilen.
Nu tror jag Linus är här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!