Julbak och lägenhetsvisning

Igår gjorde jag och Sandra julgodis.. knäcken blev bra, men chokladkolan blev katastrof XD Det märktes minsann att det var vi som bakade också när vi använde en ölburk för att göra formen mindre och när jag plötsligt drog fram en hammare för att krossa polkagrisarna!!
En kul (och pinsam) grej hände på ICA också när vi skulle handla ingredienser.. i kassan frågar plötsligt kassörskan mej vad jag heter..
Jag: "Va??"
Kassörskan: "Ja, vad heter du??"
Jag: "Ehm.. Kanja.."
Kassörskan: "Jo, men jag tyckte väl att det var du!!"
Jag: "Va??"
Kassörskan: "Jo, men du känner väl Julia & Johanna??"
Jag: "Vilka??"
Kassörskan: "I Falkenberg.."
Jag: "Jooo.."
Kassörskan: "Johanna är min syster!!"
Jag: "Nämen är det SARA!?!?"
Sara och jag har till och med träffats och är kompisar på Facebook. Pinsamt.

Idag har jag haft fullt upp med städning och plockning i lägenheten. En tjej skulle komma och kolla på den vid sju, och jag hade allt en hel del att göra!! Men jisses vad fint det är här nu!! Tjejen hade med sej sin mamma och jag tror både jag och lägenhet gjorde ett bra intryck. Suzi fick inga psykbryt och kom fram och hälsade, så hon gjorde nog ett bra intryck också.
Efter de gått gick jag bort till affären och köpte glögg och folköl, så nu ska jag ha myskväll med mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!