Ingen rast, ingen ro..

Usch vad grejer jag har att göra.. imorse gick jag upp tidigt för att äta frukost med brorsan (via Skype..). Sen började jag att plocka lite härhemma och göra mej i ordning för dagen.. Linus ringde en snabbis och sedan messade jag tjejen som ville ha lägenheten och ringde till arbetsförmedlingen..
Nu lyssnar jag på Musikhjälpen (det var en hel vetenskap att få igång radion på Linus stereo) och ska klä på mej några vettiga kläder och sedan gå till affären.. Det har varit brist på mjölk i två dagar nu - men då kattmaten är slut måste man gå och köpa. Och trotsa ovädret häroppe.
Sen i eftermiddag kommer Sandra och vi ska väl laga mat eller något.. och klockan 7 ska jag minsann lyssna på Dans radiosändning från Kalmars studentradio.. (de kör tydligen varje tisdag.. min bror är en hemligheternas man - ty detta visste jag inte..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!