Dag 6 - 5 saker du gillar att göra.

1. Chilla. Jag är bäst på det.
2. Läsa (när jag är inne i en läse-period.. de kommer ju och går.. Nu försöker jag tvinga igång mej igen - för egentligen så finns det ju inte så mycket bättre än att läsa en god bok och dricka te)
3. Måla (när jag väl målar så målar jag jävlar. Det är ett bra sätt att rensa huvudet.)
4. Dricka kaffe med vänner (Kaffe ensam är väl okej, men det är så trevligt att träffas över en kopp kaffe och uppdatera sej om varandras liv).
5. Festa (jag kan inte säga att jag umgås med mina närmaste vänner annars.. när vi träffas så dricker vi öl.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!