Dag 4 - 7 saker jag tänker på ofta.

1. Pengar (Alltid. Varför är det så jobbigt?? Antingen har man pengar eller så har man de inte.. har man inte pengar mår man dåligt över det och har man pengar mår man dåligt när de försvinner..)
2. Framtiden (Ständig oro)
3. Personerna i min omgivning (Linus, familjen, vännerna)
4. Mitt utseende (Jag ser mej inte som ytlig eller fåfäng, men jag kan ändå inte gå utanför dörren utan att vara sminkad och fin i håret.. så det är ju något jag tänker på ofta..)
5. Just nu tänker jag sjukt mycket på julen och har gjort det läääänge. Jag är helt tokig i julen.
6. Nuet. Situationen idag. Går jag framåt??
7. Mysigheter. Vad jag än gör så ser jag fram emot egentid med TV-serier, stickning, en kopp te, måleri, en god bok, en öl, gos med katten, god mat med Linus osv.. Man måste ta vara på det goda i livet. Det är det som gör att man klarar av allt det andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!