Yeah..

Jag skulle in till arbetsförmedlingen idag, men jag tar det imorgon förmiddag istället. Vill packa och sådant tills morgondagens Smålands-resa.
De har fortfarande inte ringt om jobbet jag fick, men jag är inte alltför orolig.. det har ju inte ens gått en vecka sedan intervjun. Men har de inte hört av sej på onsdag eller torsdag ringer jag nog själv och frågar hur det egentligen går.. man vill ju veta.

Annars har det inte hänt så mycket nytt.. Suzi är galen, jag tittar på Fringe (ett avsnitt kvar nu) innan jag börjar packa, vi ska äta tacos idag.. blaha blaha.. jag ska försöka måla lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!