Välkommen till Karlstad

Stod precis i duschen och telefonen ringde (kunde givetvis inte svara). Telenumret började på 054 - och glad i hågen blev jag då jag tänkte att nu minsann ringer de om jobbet!! (För de har inte ringt än och meddelat när jag ska börja..) Ringde upp numret, och blev lite besviken då det var SATS som svarade och som ringt och undrat om jag ville komma dit och se vad de hade för träningsformer/grejer att prova på..
"Är du intresserad av träning??"
"Ehm.. nää.."

Hon var trevlig i alla fall och jag tog numret utifall att.
Men jag väntar fortfarande på att de ska ringa om jobbet - går till och med runt med mobilen hela tiden i ett krampagtigt grepp.

Det är bara SATS som ringt mej efter att jag adressändrade - men med posten har jag fått en massa grejer.. en månads gratisprenumeration på valfri dagstidning, 0,5 kg kaffe av valfri sort (självklart kommer jag att ta ett paket Zoegas och inte Löfbergs Lila som är det vanliga här..; Ja, jag dricker Zoegas även om det ägs av Nestlé - vilket är ett multinationellt skitföretag som jag aldrig stöttar annars..), 100 spänn på IKEA, presentkort på kattmat hos veterinären, gratisbiljetter till museer, rabatt på operan (det vore kul att gå dit faktiskt) m.m. m.m. Det är la trevligt??
Idag fick jag dock något annat med posten. Rebecca och Figge fick ju barn för ett tag sedan och idag kom ett tack-kort för uppvaktningen. =)

Det är så roligt att mina vänner börjar skaffa barn nu. Jag själv kommer inte skaffa barn förrän om ett par år eftersom det helt enkelt inte känns som rätt tid än. Men tills dess får jag la busa med vännernas barn!! Och jag hoppas jag får träffa Wiljam när jag kommer ner till festivalen.
Då jag träffar barn är en av de få gånger jag förvandlas till min mamma.. jag gör konstiga grimaser och kluckande ljud med tungan och ser sedan förvånad ut.. =/

Wiljam får hänga på kylskåpet ett tag så blir jag glad varje gång jag går dit!! Ungar är underbara. =)


Nu ska jag städa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!