So not me..

Akvareller är inte riktigt min grej.. kanske för jag inte är überbra på det och har lite fördomar om vattniga, svaga färger etc.. (vilket såklart inte är sant - är färgerna för vattniga så har man själv tagit för mycket vatten).
Min mormor fyllde 76 igår och jag hade inte pengar på mobilen så jag kunde ringa.. men så tänkte jag att jag kunde måla något litet åt henne och skicka med posten..
Men detta lilla målande har tagit upp nästan hela min dag - hur gick det till!?!?
Jag är väl inte helt nöjd, men för att aldrig ha gjort något liknande förut så får det duga. Mormor blir nog glad i alla fall.. hon är nog en akvarell-person..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!