Snabba puckar!!

Jag hann minsann med både Arbetsförmedlingen och Åhléns samt transport till och från stan på rekordtiden 55 minuter!!
Det var tur att jag tog med en lapp med jobben jag sökt för säkerhets skull - för det ville hon på AF veta, men att jag inte skrivit på anställningsavtal eller vet när jag börjar jobbet var inte några större problem. Hon gjorde en notering och jag ska komma in och säga till när jag vet när jag börjar. Hon var också väldigt trevlig (precis som mannen på AF förra gången) och lät uppriktigt glad då jag sa att jag fått jobb.
Det tog inte så lång stund, så jag sprang bort och köpte strumpbyxorna jag suktat efter så länge på Åhléns med. De åker direkt ner i resväskan!!

Knäpp som jag är började jag packa imorse - och inte igårkväll/natt som jag tänkt.. eller ja, det är ju rätt typiskt mej.. men nu måste jag allt se till att bli klar med väskan.. bussen in till stan går om exakt två timmar.. jag har inte ens packat hälften och jag ska hinna äta och så med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!