Planering och förberedelser

Jag har inte riktigt kommit igång med packningen än.. jag har tagit fram en väska^^ Men jag har skrivit en liten kom ihåg-lista i alla fall.

Jag behövde en bild till till utställningen för att få ihop de 9 bilderna jag hade tänkt mej ställa ut - det har jag gjort i eftermiddag.. målat en ny bild alltså^^ Men jag kastade precis kaffe på den, så vi får väl se när den har torkat.. jag tror den blir grymt bra i alla fall. Jag är ofta väldigt självkritisk, men denna bilden blev.. jävligt bra^^
Och så var Linus bussig att leta fram en platt kartong åt mej som jag kan frakta mina bilder i imorgon så de är hela och fina när jag kommer hem.. sen kan jag inte göra så mycket mer innan jag är i Strömsnäs.

Jag kom fram till att Suzi inte kan följa med mej hem imorgon - jag kommer att ha på tok för mycket packning, så Linus får ta med henne på fredag istället.. men det är ju bara några dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!