Kvällen

Idag tänkte jag faktiskt skippa natt-måleriet och få en god natts sömn innan jobbintervjun. Lite spännande och pirrigt är det. Jag hyser inga större förhoppningar - men då detta är ett jobb då jag nog, i så fall, får lite användning för mina nyförvärvade kunskaper så känns det faktiskt roligt.. även om det bara är en intervju än så länge.

Men ett avsnitt av Fringe och en öl innan läggdags låter som en bra idé.

Och förresten: Mormor ringde idag och var helt salig över akvarellen jag skickade till henne. Hon tyckte så mycket om den, sa hon, att hon nästan började gråta. Så det var nog en lyckad liten present. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!