Funderingar och saknad..

Jag har funderat på att börja skriva dagbok igen.. jag gjorde det förr - men slutade för snart tre år sedan då jag blev dumpad.. jag hade så mycket i huvudet då, men visste inte hur jag skulle få ur mej allt..
Sista dagboksinlägget i min sista dagbok var en bild. Bara en bild jag gjort - på honom. Jag gjorde den då jag var som mest förälskad - men så tog det slut.. alldeles plötsligt.. jag fattade inte.. och mitt dagboksskrivande avtog - precis som bloggen här (vilken jag började skriva i igen då jag var förbannad istället för ledsen..).

Den senaste tiden har jag som sagt funderat på att börja skriva dagbok igen.. det finns så mycket jag vill få ur mej - men inte här.. jag är rätt saklig här på bloggen, men är ju en rätt känslosam människa.. faktiskt.. trots att jag inte vill visa mej som sådan.. jag har alltid hållt god min i nästan alla lägen, men nu börjar dendär riktiga Kanja lysa igenom.. jag är inte feg längre - men för mycket Kanja blir nog bitchigt.. jag borde ventilera på andra sätt - även om jag tycker om mej själv när jag står på mej.. det ger verkligen en adrenalinkick att kunna säga precis vad man tycker och tänker då man som mest vill säga det.. men det är ju jag själv som förlorar mest på det..

Jag är lite sentimental idag.. jag saknar mina vänner och vill så gärna få ta några öl och snacka skit med dem.. like the good old days..
Jag brukar inte se tillbaka alltför mycket, eftersom det inte är särskilt produktivt.. men jag saknar mitt gäng lite extra mycket ibland.. vi hade så roligt - och har det fortfarande när vi väl träffas.. Vi har alla gått vidare med våra liv - men älskar fortfarande varandra. Det är bra.
Vi ses om tre veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!